fredag 31 augusti 2012

ny ridgrupp

Gipset är på fortfarande, men det har blivit lite lugnare i mitt huvud.
jag lyckades få av gipset en gång, men då tog de mig till sjukhuset, sövde ner mig och satte på ett nytt.... så var det med det.
men nu är det som sagt inte alls samma krig. och jag vill inte alls skada mig på samma vis längre.

jag har även börjat på en ny ridskola! Jag red förut på en annan ridskola men ej i någon grupp. men nu har jag börjat i en grupp. 45 min teori + 45 min ridning. jag var där i måndags och var med på teorin och tittade på lektionen. mycket av motivationen kom tillbaka då. jag lbev jätteglad av bara synen av hästarna!

1 kommentar:

  1. Har varit inne här varje dag.. Skönt att äntligen "höra" ngt ifrån dig! Glad för att det känns lite bättre för dig :)

    SvaraRadera