måndag 25 februari 2013

Inte tallis igen

Jag har varit och kollat på lägenheten. Den var mycket fin, helt ny och så. Men det var mer "boende" än jag trodde det skulle va. Men jag måste ju börja någon stanns och jag tror detta kan vara ett bra ställe att göra det på.
Jag får ha djur, har egen ingång och uteplats. Det var en etta. hyran var ganska hög men jag har tackat ja!

Jag har fått beskedet att jag inte kommer få flytta tillbaka till talludden :(:(
Jävla skit säger jag, för om allt går bra nu blir det en flytt efter sommaren till lägenheten. Och det hade varit så mycket lättare att va på talludden fram till dess. inte lättade att inte skada sig utan lättare för att det är så mycket trevligare och bättre miljö. Så det är skittråkigt.
Jag är på obsen och det är verkligen en jobbig miljö då det är där man hamnar om man inte mår bra. så är det något som händer så händer det oftast där.
Jag känner att jag inte vill va där mer. Jag hatar det!
Jag vet inte om jag hade klarat att flytta upp till avdelningen än men det är verkligen piss att va där. Nu har jag fått hospitering med personal. Så jag får va på avdelningen, om ingenting inträffar ska det fortsätta va så.
Det är väldigt skönt. Jag ska göra mitt bästa och va "uppe" så mycket jag vill och orkar.

Om en vecka har jag fått permision några timmar. Jag och mammi ska gå på stan. Wiie, det ser jag fram emot!! 

2 kommentarer:

  1. Tråkigt och konstigt att du inte får komma tillbaka till talludden! Borde ju vara bättre att gå därifrån till lägenhet, lite mindre hopp liksom. Kram

    SvaraRadera
  2. kan inte du lägga upp en bild på dig själv? :)

    SvaraRadera