torsdag 21 september 2017

SKIT

Nu är av på 23:an. Det har varit några turer till akuten på grund av olika självskador senaste tiden.
Jag kom hit i tisdags. I måndags tog jsg en stor överdos. Jag blev riktigt dålig! Åkte in till akuten med Mamma och en personal, och min pappa kom dit sen. Jag kunde inte ens sitta upp. Jag var helt borta! Det var riktigt läskigt. Jag flyttades till iva senare på kvällen. Jag kräktes konstant från 19-02 på natten. Fick medicin mot det men den hjälpte väl inte så jättemycket. tiden gick i slow motion! 
Så i tisdags flyttades jag til PIVA, men senare på kvällen flytandes jag till avd 23. Vilket känns mycket bättre än att vara på PIVA. Jag vet inte hur länge jag ska vara här, men är här på hsl så det är ju bra i alla fall. 
Jag har egentligen en inlämning som ska in i morgon. Men jag har mejlat min lärare och hoj skrev att jag inte behövde stresssa och kan skicka in den senare. 
Det är skönt, jag har en liten paus nu. 
 

1 kommentar:

  1. Julia, vad är det som gör att de är så jobbigt nu? Är det för mkt med skolan? Vad händer? Jag har inte sett dig såhär sen innan du kom till rättpsyk o de gör så ont!

    KÄMPA JULIA!!! ❤️❤️❤️❤️

    SvaraRadera