fredag 30 december 2011

det blev fel, men ändå rätt

Igår skulle jag ju bli rik.. dum som jag var tog jag medicinen vanlig tid så jag somnade xD Smart. Får rätta den idag sen.

Det blev en självskada igår. Var rädd att jag skulle ner till obsen igen. Men jag fick en chans till. Fast denna gång var det en JÄVLA skillnad! Som det har varit förut har jag skdat mig iprincip till någon sätter stopp för mig och också gjort allt för att dölja det. Igår efter en liten stund ropade jag på en personal och gav dem det vassa. Så det blev inte så allvarligt som det brukar. Jag är faktiskt både stolt och förvånad över mig själv! Så istället för att se det som ett nederlag ser jag det som ett STORT framsteg.

2 kommentarer:

  1. Julia! Det är ett STORT framsteg ju! DU ÄR DUKTIG!!!

    Tänkte mest säga att jag tänker på dig mycket och undrar hur du mår och så. Så för mig är det jätte skönt att kunna läsa din blogg, uppdaterar ofta:)

    /Alice från Egehem:)

    SvaraRadera
  2. Bra gjort Julia! Jag håller på att läsa igenom din blogg, är just nu inne på "Min tid på rättpsyk Växjö" och jag är snart klar med den. Du, jag har en fråga : hur känner du dig nu till när du var på rättpsyk? Vad har blivit bättre sen du skrevs ut från Rättpsyk? Svara gärna i ett inlägg :) Kram Julia! Du är bäst, du vet det va?

    SvaraRadera