fredag 23 december 2011

Svackan är över

Jag har varit i en rejäl svacka och mycket har hänt. Väldigt mycket. Mycket bråk och skadande.
MEN nu är jag på bättringsvägen igen! Jag mår väldigt bra just nu och idag ska jag få börja hospitera, vara på avdelningen, igen. Tyvärr är jag kvar på "obsen" fortfarande men nu är det som sagt på väg att bli bra igen! Idag hoppas jag på att bli av med mitt vak också!

Härom dagen var det stor julfest för hela kliniken, mycket trevligt! Och jag vann typ 10 kg godis!
Idag har jag slagit in alla mina julklappar och jag känner mig nöjd att jag lyckats fixa det fastän jag är här!

Jag är nu 20! Hade stor fest här med famijl och släkt. Mycket trevligt!

imorgon är det julafton och pappi och hans sambo kommer hit. Ser fram emot det enormt mycket och den 27:e kommer mammi hit.

2 kommentarer:

  1. varför uppdaterar du så sällan? Vill du inte eller får du inte?

    SvaraRadera
  2. Jag har inte fått sitta vid datorn. Inte när jag var mitt i svackan. Men nu får jag igen så jag ska bli bättre på det!

    SvaraRadera