fredag 24 februari 2012

Friskvård :D

Idag har vi haft friskvård. Det var så jäkla skönt! Men det var nära att jag inte fick va med. Jag missade nämligen morgonmötet och som regel då får man inte delta i dagens aktiviteter . Men eftersom jag bor på obsen får jag inte ha en väckarklocka.. och jag tyckte inte att de hade gjort en ordentlig väckning liksom. Så när jag gick upp och frågadfe vad klockan va och fattade att jag missade morgonmötet bröt jag fullständigt ihop.. Men idag var de snälla så jag fick följa med på promenad och va med på friskvården i allalfall!

Imorgon ska jag till willys och handla. Maten är svår nu och jag lever mest på popcorn och skorpor. Så jag ska handla så jag kan laga min egen mat. Och då blir det så klart sås med svamp och grönsaksgegga. Låter äckligt kanske men är mycket gott och ganska lätt att äta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar