onsdag 15 februari 2012

tillbaka!

Efter en incident med en spegel blev jag av med mitt rum och hamnade på obsen igen. Men nu mår jag bättre igen och är på avdelnignen och hospiterar hela dagarna. Nu väntar jag på ett ledigt rum. Läget känns stabilt och helt okej!
hatar att det går upp och ner som en jäkla bergochdalbana hela tiden. Mycket jobbigt...

Jag har också fått veta att mitt hemlandsting baara betalar för EN behandlingsresa per termin. Alltså två gånger om året. Det var tråkigt att höra eftersom jag varit hemma en gång i januari och det gick ju så bra.

1 kommentar:

  1. Jag tror att du kan få mer, du får ta det med ditt tearm (som de så fint alltid säger) och be dem ta upp det med hemlandstinget.

    Kommer att sakna dig när jag flyttar. Men tro inte att du blir av med mig så lätt. Brevväxling är ett tvång, likaså någon träff med Backgammon! ;-)

    Kram till Julsia (som jag brukar säga)

    SvaraRadera