torsdag 5 juli 2012

Hem imorgom igen!

Jag mår bra. eller helt okej.
Jag bor mittemellan obsen och avdelningen nu kan man säga. har ett rum precis utanför obsen och jag har vak. men jag vistas på både obsen och avdelningen.
fortfarande ingen frigång men imorgon ska jag ta tåget till varberg på permission! YEAY

Vi var med avdleningen på liseberg! Det spöregnade hela dagen men det gjorde fasiken ingenting, hade så jäkla roligt ändå! åkte typ allt och atmosfear är så jävla bra! kom inte tilbaka till kliniken föräns halv ett på natten. Kul kul kul! Vill göra om!  

Jag var på bio i tisdags med en personal. Vi såg "moonrise kingdom". Den var mycket mycket bra!
älskar att gå på bio. växjös bio var ju riktigt stor alltså. iaf om man jämför med varberg lilla lila biograf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar