lördag 15 juni 2013

Grattis syster

jag har klarat nu att va hemma onsdag till lördag och har klarat det aldeles galant.
min älskade syster har tagit studenten så vi har tittat på utspringet, kortersen och haft en liten fest. väldigt kul!!! Hon har varit så jäkla duktig aldtså.
Det har funkat bra i lägenheten. Jag har varit och köpt en ny tv. en jättefin vit smarttv, billig var den faktiskt!
Idag har pappi hälsat på och jag bjöd på kaffe och han hjälpte mig att sätta upp rullgardinerna jag köpt. så nu slipper jag ha ett påslakan för fönstret.
Det är lite surt faktiskt, jag skulle ju också tagit studenten i år. Fy fan vad det känns alltså. Men det är som det är.... :(:(
Tog med lite bra filmer tillbaka hit för idag när pappi kom hade han med sig mina ytterligare två flyttkartonger med film. så jag hittade några jag saknat ;)
Ska hem nästa gång på tisdag. Då ska jag Ebba och farmor till veterinären. Ebba har lite problem med sina öron nämnligen, så hon ska på återbesök. Som tur är är jag hemma den 18:e så jag kan följa med. Det är första gången som jag kan följa med själv.
Längtar så tills alla möbler är på plats och staketet är byggt så hon kan flytta in till mig !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar