söndag 23 juni 2013

Ingen Depeche

Dagen efter operationen och jag mår bra.. Operationen gick bra men de ska göra en ny på tisdag. Så det blir inget depeche för mig och min syster:-( FAN idag tror jag att jag kommer åka tillbaka till veddige rm och va där tills nästa operation. Vet inte om detta påverkar min utskrivning som var planerad att ske tisdagen den andre juli? Hoppas verkligen inte det men jag är rädd för det :-(
Så nu ligger jag men ett rosa glittrigt gips på ena armen och en blå gipsskena på den andra.
Väntar på läkaren men han/hon lär väl inte komma på några timmar för att få veta när jag får åka hem.

Det blev lite ändringar :( Jag kördes till växjö idag och ska köras till sahlgrenska härifrån. jävla skit!!! De ska kolla om oprationen på tisdag kanske kan göras här i växjö i ställlet, vi får väl se.
Men nu kan jag i alla fall gå på min ectbehandling i morgon. alltid något positivt i det hela.

3 kommentarer:

  1. :( Ledsen för din skull. Men det är sådant som händer. Du är i ett tillfriskande och ibland kommer bakslag. Kämpa på!

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig!!

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig! Hur lyckas du skada dig så att det blir operation?

    SvaraRadera