torsdag 10 november 2011

Patians-sjukan

Jag har varit ute på riktigt, promenad utomhus!
Det var väl i 10 minuter eller nåt. men det är bättre än inget alls! Nu hoppas jag på lite regelbundna promenader i fortsättningen

Jag var ett ärende till optikern för några veckor sen, det är allt.. Annars har jag bara varit ute på raskgården. Så det var mycket skönt alltså.
Men jösses. . Mina muskler har dött. Blev trött av den lilla lilla rundan

Jag har nog fått patians-sjukan. jösses, om och om igen.. men det är kul.

2 kommentarer:

  1. Kul att du börjar blogga igen =) Massa styrke kramar till dig

    SvaraRadera
  2. Har läst de senaste inläggen du har skrivit nu. Jag hoppas att du kommer att börja känna mer och mer att du vill ut härifrån och få ett friskt liv. Det var härligt härromdagen när du berättade om hur du ville att din framtid skulle se ut! Du kommer att klara detta, Julia! <3
    Jag hoppas också att du snart får ett rum på avdelningen. Obsen suger verkligen!

    Jag hejar på dig och finns här om du vill ha någon att prata med!
    Kram, Anna

    SvaraRadera