tisdag 8 november 2011

En liten uppdatering

Tiden går så fruktansvärt fort men ändå så otroligt låååångsamt!
När man kommer hit kommer man till en liten enhet, för att sen flytta in på avdelnigen. Jag är fortfarande kvar där, men jag är på avdelnigen några timmar om dagen sen nån vecka tillbaka. Och det är jag väldigt tacksam för. För där jag är annars på "obsen", är det verkligen brist på saker att göra, för det mesta är förbjudet att ha där. Så det blir mest tv heeela dagarna. Men tanken är väl att man ska öka timmarna med tiden. Men nu i veckan ska jag få börja gå ut på promenader. Det känns väldigt skönt för jag har bara varit ute en gång på 8 veckor. om man inte räknar rastgårdarna..
Det har inte blivit många självskador alls. Mycket tackvare att jag är där jag är.
Obsen är inget att rekommendera.. Men avdelnigen känns ändå lite okej att va på. Det är sån skillnad mellan dem, ganska stor!
Men jag är ändå motiverad att bli bättre. Att få ett riktigt liv igen, att bli frisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar