lördag 7 januari 2012

brevväxla?

Ja, dagarna går.. Jag mår helt okej nu. har fortfarande vak men det hoppas jag ska försvinna på ronden på måndag! Om allt går som jag hoppas får jag åka hem över dagen om en vecka! Får besked lite närmare resan. Men åh vad jag vill!!! Jösses!! Träffa famijlen, ebba, isolde.. Bara va hemma. Har varit här i nästan 4 månader nu. Och jösses vad jag vill härifrån! Jag ska KÄMPA mig fri(sk)! Jag har nu viljan att bli bättre! Och HELT OCH HÅLLET skadefri! Jag vill, jag ska!

Nu är jag totalfast i "ugly Betty". Så jävl bra. Synd att jag är inne på sista säsongen bara.. :( ;)

Btw, brevänner sökes!
Det är bara att skicka! Vem som helst...
julia zacke
rättspsykiatriska regionkliniken
avdelning 64 (behövs inte skrivas)
johan allgulins väg 1
35257 växjö

1 kommentar:

  1. Jag hejar på dig Julia, tror och hoppas att du en dag blir skadefri! :)

    SvaraRadera