torsdag 12 januari 2012

har inte så myckert att skriva

Har inte så mycket att skriva just nu. Men allt är bra! Hyffsat okej. Har inte så mycket tankar att skada mig. Jag har mycket att hitta på om dagarna typ. ;)
Bor fortfarande på stora avdelningen men med vak. Men det försvinner nog snart!

Jag är väldigt kreativ just nu. Hela kroppen är full med kreativitet som bara vill ut. Så det blir en del pyssel! måste skaffa lite bättre pennor och färg :)

I helgen kommer mammi på besök och nästa helg åker jag hem över dagen med personal. LÄÄÄNGTAR till båda grejerna så klart! Men mest till hemresan.. Då får jag ju komma hem OCH träffa familjen.

Idag har vi varit ute i pissvädret på en liten promenad. Fy fan vilket januariväder. Man kan tro att det är oktober eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar