lördag 21 januari 2012

lycka

Igår var jag hemma. Och jösses vilken underbar dag jag hade, VERKLIGEN! Den dagen kommer jag kunna leva läääääääääänge på.!!
var i vbg runt tio. lyckorus for genom hela kroppen!
Vi gjorde allt möjligt. först var vi på coop och köpte lite roliga grejer. efter lunch vandrade jag och min lilla syster ut med vovven. Fan vad jag har saknat min syster och ebba! sen vandrade jag ner på stan med mammi. Shoppade lite kläder och en del pyssel.
och innan det var dags att åka illbaka fikade jag en stor varm choklad med min far! (är ej vegan längre).
hemvägen gick snabbt. Allt gick bra och smidigt. Fortsätter jag sköta mig som jag gör nu kommer dagen upprepas! Så fan vad jag ska sköta mig!! Iaf försöka så jävkla gott jag kan!

"svärdet absorberar bara sånt som stärker det". Det är mitt nya motto.... Allt negativt och dåligt ska inte fastna! Jag ska bara absorbera sånt som stärker mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar