tisdag 30 oktober 2012

Familjen är bäst

I helgen var jag hemma på permission. Hade en helt underbar helg i varberg.

På lördagen var jag, min mamma och min syster hemma heeeela kvällen och åt massa gott och sträckkollade på tre filmer. Kan man ha det bättre?
På söndagen träffa jag min far :D vi bakade äppelpaj tillsammans för några släktingar skulle komma på fika.
Sen körde min syster (OMG) bilen till halmstad där jag skulle bli hämtad av avdelningen. hon har verkligen blivit jätteduktig på att köra så körkortet ligger nog inte för långt bort!

idag har jag varit på willys och handlat lite.
och i morgon ska jag rida! Nervös men ser fram emot det mycket ändå.!

Jag är ute på en timmes frigång varje dag. Igår var det svinkallt men jag skulle minsann va ute hela timmen ändå. blöt och frusen kom jag tillbaka till avdelningen och sen frös jag hela kvällen ;)

1 kommentar:

  1. Skönt att det går bättre för dig =) Har du facebook förresten? Följt dig ett bra tag nu =) Kraaam

    SvaraRadera