tisdag 16 oktober 2012

Toppendag på stan

Mamma var här i helgen och vi hade en TOPPENdag på stan. Det spöregnade men det gjorde ingenting.
vi hade 5 mysiga timmar tillsammans men som vanligt går timmarna så otroligt fort!
Nästa gång vi ses är om två helger. Då ska jag på permission till Varberg.

Ihelgen skulle jag åka och kolla på en hästtävling. Men när vi kom fram fegade jag ur och gick aldrig ens ut ur bilen. Så trött på denna nervositet som hindrar mig att göra saker jag tycker om.

Imorse var jag en sväng på CLV. Men mina händer är så fint läkta nu att jag inte behöver komma dit mer! har vart där på kontroller och omläggning då och då. YEAY

Jag en person med mig överallt, visst, det är ett vak men ändå inte. Jag ska fråga läkaren om jag kan få frigång och kunna gå ut själv igen. Jag skulle klara det. Det vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar