lördag 12 augusti 2017

Back on track?

Jag var i stallet i torsdag! Jag var så jävla spänd och förväntansfull. Jag åkte med mammi då gasellen inte hade möjlighet att följa med. Men vi åkte tidigt så jag skulle ha god tid på mig. Jag hoppades verkligen på att jag skulle få rida den finaste av dem alla, spotty, och det fick jag. Gosade som tusan innan lektionen började! Han är ju så underbar.!!! Lektinen var bra, lugn få hästarna just avslutat sin semester. Jag har börjat i en ny grupp, med en ny lärare men jag känner henne en del då jag träffat henne mycket i stallet. 
Ser verkligen fram emot nästa torsdag då jsg ska få rida igen!
Det var intro i torsdags. Var jättenervös men jag var där i god tid så jag fick en bra plats. Flera av de som pratade hade jag träffat innan. Och min nya svenskalärare var även där och presenterade sig. Hon verkar mycket snäll! Det var typ ingen av de elerverna jag gått med innan som var där. Men det gör mig ingenting då jag ändå inte direkt umgås med dem. 
Jag har blivit tvungen att mejla min lärare, vilket jag tycker är extremt svårt. Jag har fått en schema mejlat till mig men mina ämnen finns inte med, så jag var tvungen att mejla och fråga. Ångest kan man väl säga. 
Naturkunskapen börjar på fredag. Ser fram emot det. Jag hade tur och kunde Använda mitt gamla konto på Moodle, FU plattform på nätet. Har aktiverat mins kursen. Nu måste jag snabbt fixa min kurslitteratur. Ser fram emot att komma igång igen. Med både skolan och ridningen!

Nu har jag lilla Ebba här. Hon kom hit igår. Vi har haft det mysigt, hon ska Stanna till morgon. Dock blev den senaste promenad väldigt kort eftersom det regnar och hon HATAR regn. Hon är j
Jättefin och nyklippt! Klipptes igår! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar