fredag 9 mars 2018

Knasigt

Det gick jättebra att sova hemma! Och det gick jättebra på ridningen. Jag fick fick rida den bästa!
Jag kom tillbaka till avdelningen på onsdag förmiddag, och på kvällen gick jag och pappi på bio. Vi såg "the shape of water". Den var riktigt bra! Rekommenderar den starkt. Innan bion gick vi och fikade. Mysigt!

Jag ska sova hemma i natt igen. Till i morgon och sedan ska jag bara vara med mammi under dagen. Sedan på söndag ska mammi till Göteborg och då ska jag ha Ebba hemma i lägenheten! Det var evigheter sen så det ser jag verkligen fram emot. Att få va med henne en hel dag. 

Jag träffade en läkare igår. Jag hade begärt nattpermen och trodde att det var den hon ville prata om. Jag hade aldrig träffat människan förut! Hon sa till mig att jag skulle skrivas ut i morgon (alltså idag). Jag blev jätteförvånad men glad. Men efter ett tag kom en personal in till mig. De personal som känner mig och har jobbat mycket med mig ansåg att detta inte var så bra och lite knasigt. Vi har ju liksom en plan. Inte skrivas ut pang bom! Och att de ansåg att det bästa är om det hålls ett SIPmöte innan jag får komma hem så allt blir så bra som möjligt. Personalen gick sedan till läkaren och pratade. Så de ska kalla till ett möte så fort som möjligt (förhoppningsvis nästa vecka!). Jag anses som utslrivningsklar nu så nu är det inte lång tid kvar här! 
Jag ville blivit utskriven idag men jag jag förstår varför jag inte blev det. Och jag litar på de som finns runt omkring mig att de veta vad som är bäst för mig! 

Men snart ska jag bege mig hemmåt :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar