måndag 12 september 2011

Vill inte

Fy fan. Efter att mammi varit och handlat pepsi, nötter, schampoo och all annan hygienskit man behöver och en limpa cigg då får man reda på att jag inte komma få föra in nåt av det i byggnaden. TACK FÖR ALL INFO I TID.
Så nu får hon åka och lämna tillbaka allt och ge mig pengarna så jag kan handla i den lilla kiosken de har "på insidan".
Blir man irriterad eller vad?
Hur faaan ska jag överleva utan min pepsi?

Gud. Jag känner mig så oförberedd. Tänk om jag inte får ta in mina filmer?
En massa "tänk om! Tänk om!"
Fan, det känns förjävligt...

1 kommentar:

  1. Att utmana en rädsla är den bästa vägen mot ett förändrat beteende. Och ofta inser man i efterhand att det inte var så farligt. Ta hand om dig tjejen och sluta aldrig tro på dig själv!

    SvaraRadera