söndag 30 december 2012

En hälsning från Kanarieöarna


Nu är vi på gran canaria! Bor i en bungalow i en liten bungalowby.
har varit stranden en gång och igår var vi på en marknad. Vi brukar vara vid poolen och sedan bege oss till ett shoppingcenter i närheten.
Imorn ska vi fira nyår. Ska bli kul.
Mår sådär. Vill på ett sätt hem och på ett sätt stanna här. Vill inte tillbaka till den så kallade verkligheten. Saknar Ebba jättemycket... Är rädd för att komma tillbaka och att jag då kommer skada mig. Tänker så mycket på det. Men jag har ju min älskling att tänka på. Jag vill så gärna klara att ha henne hos mig på talludden.



3 kommentarer:

  1. Jag tror att du klarar det! Du är starkare än du tror! Ja, menar du har åkt till canarieöarna! Det är ju jättestort. Du är stark Julia. Kom ihåg det när skadetankarna haglar - att du är starkare och viktigare än dem, att du är värd ett liv utanför allt det där, att du kan vinna över mörkret. Kram!

    SvaraRadera
  2. Blir så orolig när du inte skriver... hoppas allt är bra med dig! Kram

    SvaraRadera
  3. Det känns riktigt olustigt att du inte har skrivit på så länge.. är orolig för dig. Jag hoppas verkligen att du mår bra, för det är du värd!

    SvaraRadera