onsdag 26 december 2012

Nu drar jag

Nu sitter jag med syster och mor i en bil påväg till landvetter.
Jag har haft en bra jul men ändå inte. Jag har mått skit, men jag inte skadat mig eller så.
Gran Canaria ska bli jättekul men jag mår inte bäst just nu.
Men lite värme och bad kan ju va medicinen mot det. Oroar mig över att gå i bikini. Dels för att jag skäms så över min kropp och hur den är och dels för att den är så ärrad. Ser inte klok ut. I princip bara ryggen, rumpan och ansiktet som är utan mina ärr. Jag brukar inte skämmas för ärren när jag går i kortärmat. Har lärt mig med åren att inte göra det. Men nu ska hela kroppen visas på en gång... alla kommer titta på mig och vissa kommer säkert fälla nån kommentar eller fråga. I Turkiet fick jag jättemycket frågor. Men det var över två är sen. Kroppen har fått sig lite mer skador. Jaja, det finns inte så mycket att göra åt saken.

Efter resan är jag orolig över mitt mående. Resan har ju varit mitt mål så lämge. Visserligen har jag ju Ebba hos mig i Växjö. Hon är min livlina.

Men nu ska jag tänka posetivt! Det kommer antagligen bli skitkul ! Semester :-D

1 kommentar: