onsdag 26 april 2017

Återfall

Som rubriken säger..jag fick ett återfall. jag skar mig i måndags kväll. Efter att inte skadar mg själv på två och ett halvt år. Jag vet inte riktigt hur jag känner angående detta. Ja, glad är jag såklart inte. Och jag är väldigt ledsen att det hände, men jag känner inte så mycket mer just nu angående det. 

Men jag och mammi åkte till akuten. Det var mycket folk så det var en lång väntan. Jag var livrädd då jag har stark spruträdsla. Men när vi väl fick träffa läkaren så kändes det lite bättre. Jag ville verkligen få ihop såret, det läker ju då mycket snabbare då.
Jag och läkaren kom överens om att prova bedöva. Jag så rädd och hyperventilerade och gömde mig i mössan.. jag var så rädd. Men det gick faktiskt bra! Ont som fan, men jag är så glad att jag lyckades låta läkaren sy det. Han var jättebra. 

Vi har bokat tågbiljetter nu! Åker upp till Stockholm torsdag kväll och hem igen på söndag. Depechekonserten betyder verkligen allt just nu! Jag har lovat och mer eller mindre garanterat att jag inte kommer göra något självdestruktivt innan den. Ingenting ska få hindra mig för att åka! Jag SKA dit! 
Håller på art lyssna in mig på deras nya skiva. Den är bra! 

Ebba kommer hit idag och stannar till fredag. Älsklingen mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar