torsdag 11 maj 2017

Fram och tillbaka

Jag var inne på akuten häromdagen. Hade skurit mig, men inte visat det för någon föräns dagen efter. jag åkte med en personal från gasellen. Men det gick bra även om vi inte kände varandra så väl. Men först fick jag träffs en ssk på akuten. Och han rådde oss att åka vct då det var väldigt mycket folk på akuten, så det gjorde vi. Men när vi träffat en läkaren där skrev han en remiss till akuten så det var bara att åka tillbaka dit. När vi fick träffa en läkare där gjorde han en bedömning om att såret inte kunde sys då det hade gått för lång tid. Men han kom ihåg mig trots att det var när jsg gick på plönninge, vilket var 7 år sedan!

Nu sitter jag och kollat på tv med Ebba bredvid mig. Sötisen! 
Har så sjukt dåligt med energi och ork idag. Har sånna jobbiga blodtrycksfall! Blev ordentligt yr och hamnade på golvet och slog i huvudet.
Idag har jag även städat och det blev fint!
Vi åkte med tåget i söndags morgon. Klart det var skönt att komma hem, men det är väldigt trevligt att vara där uppe också! Vi åkte dubbeltåg hem och jsg hade tyckt det varit väldigt häftigt att få sitta där uppe, men det gjorde vi inte. 
I morgon är det helg och jag ska väl vara lite med mammi. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar