onsdag 23 september 2009

De plågar mig...

Nu sitter jag på bibblan, jag och mamma är på stan. Imorgon ska jag hem över dan. Egentligen ska jag hem till pappa men i helgen hände det något fantastiskt! Vi fick fyra små kattungar
Så jag känner att jag måste hem en sväng till mamma och titta till bebisarna.
Ridningen gick ganska bra, fick en väldigt snäll men otroligt slö häst. Men det gjorde inte så mycket. Bara jag får rida så är jag mer än nöjd. Vi red lite ute i början på lektionen. Det var mysigt, men lite läskigare än inne faktiskt.

Just nu känner jag mig både arg och ångestfylld. Det var vägning idag. Jag fattar inte varför personalen envisas med att plåga mig varje vecka när jag faktiskt äter?!
Jag mår så jävla dåligt varje gång jag vägs, att behöva stå där avklädd (eller jag har ju trosor och t-shirt) och ha en personal som ser siffrorna på vågen som jag tycker är alldeles för höga! Jag skäms så varenda jävla gång! men denna gång var det värre än det brukar.
Denna gång hade jag gått upp!! fy fan, att hela jävla personalstyrkan liksom vet om att jag gått upp känns förjälvigt! det betyder ju bara att jag ätit för mycket denna vecka,..
jag kan ju förstå om de envisas med att väga mig när jag inte äter nåt för att se att jag inte går under den där dumma gränsen de satt upp... men så är nu inte fallet, så fan ta dem.
"TA BORT VÄGNINGEN!" vill jag bara skrika till dem, "era dumma fan...."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar