lördag 26 september 2009

Duktig..?

Nu är jag hemma.. igen :D Har just kollar på idol. Hihi. Det gillar vi :D
Kattungarna är så jävla söta. Med Isolde lämnar dem väldigt mycket. Men det är säkert ingen fara. Det är nog bara vi som är nojjiga.
Igår var jag ju på stan med S. min kp, jag köpte två filmer. The ninth gate med Johnny Depp. Men den var väl sådär. Och The passion of the christ. Väääääääääldigt blodig.
När vi var på Åhlens gick vi lite för sig, och när jag betalat mina grejjer skulle hon betala lite leksaker, då gick jag runt och kollade lite. Jag fick då syn på en låda med kräftknivar. Shit.... det var ett litet plastskydd över bladet, så jag lyfte upp en... Gud, det var skitjobbigt. Men samtidigt lugnande på något vis att bara få känna på något vasst liksom. Jag har faktiskt inte skurit mig på snart två och en halv månad! Det började krypa och klia i hela kroppen. Jag vända mig om och tittade efter S. Men hon hade inte ens kommit fram till kassan! Jag tog av plasten på kniven och tänkte "SPRING JULIA SPRING, DU HAR VÄRLDENS CHANS!" Men nej! jag skar ett litet, litet snitt i tummen bara, och visst känndes det helt fantastiskt! Den där underbara kännslan som liksom bara en snitt i kroppen kan ge. Fasst det var ju så litet sår så kännslan försvann ju efter 3 sekunder. Jag la då ner kvinen och gick...
Jag fattar knappt själv att jag gjorde detta... Gammla jag hade lätt typ stoppat den i fickan och tagit nåt plagg och sagt till S. att jag skulle prova det och skurit mig djupt inne i provrummet, sprungit och gömt mig någon stanns där ingen kunde se mig eller stoppat den i fickan och gått på toa innan vi gick tillbka till avdelningen... eller kanske om jag var tillräckligt desperat skurit bakom någon hylla i affärem, vad vet jag? När vi kom tillbaka till avdelningen berättade detta senare på kvällen för en i personalen.. hon sa att jag var duktig... att jag kunde stoppa mig själv när jag gjorde... Och i morse kom hon och sa att hon pratat med läkaren, (vilken är lite töntigt kanske, att sringa till läkaren och berätta minsta lilla) att jag inte behövde oroa mig för att någon perm skulle blir ändrad. Allt skulle rulla på som planerat. Men jag trodde väl fan inte att jag skulle få någon perm indragen p g a ett sår som inte ens syns idag... haha. Men hon sa återigen hur DUKTIG jag hade varit.
Jag är inte van att höra att jag är duktigt när det gäller skärande...Bara hur "dåli ocksåg" jag är. det känns lite konstigt. alltså, jag vill ju klara att bo hemma och så, men jag vill samtidigt fortsätta skära mig. På någon sätt känns det lite som ett misslyckande att höra "Gud var du är duktig som inte skurit dig på 2,5 månader!". . Men självklart Jättekul

01:59

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar