torsdag 24 september 2009

Jag vill andas Kulanluft

Jag längar så till Kulan just nu, det är inte så att jag vill flytta tillbaka! Nej nej.. Jag bara längtar dit just nu. Efter personalen, efter hästarna, efter katten Bertil, efter mitt rum och efter hela skogen runt om. Efter hela kulan helt enkelt. Mamma har mejlat doktor och frågat om jag får åka dit på min nästa dagsperm nästa vecka. Det skulle betyda jättemycket... Faktiskt..
Jag längtar så till den dagen jag och mina föräldrar åker upp dit och hämtar mina möbler.Och packar ihop mina saker i flyttlådor och sånt. Det dröjjer nog inte så länge dit tror jag, för jag måste ju faktiskt ha ett eget rum hos mamma och alla saker, kläder och möblev är ju på kulan. Mamma måste först ta ut alla sina prylar i ochförsig, hon kommer sova i vardagsrummet. Men hon har inte så jävla mycket så snart har jag nog ett eget rum! ^_____^

Idag känns det helt okej med mig, jag längtar så klart till imorgon, då jag ska hem på perm till lördag kl 20 tror jag. På lördag ska jag rida sen åker vi till bokmässan, kul.
Min kontaktperson från kulan är här,.. jag gillar henne mycket. Men även om jag har bott på kulan i 1 år och 9 månadet har jag bara haft henne i några månader... Jag fick henne när jag flyttade dit, sen blev hon tvungen att sluta, så hon slutade efter några månader.. så fick jag en tillfällig som jag skulle ha tills min nya kontaktperson kunde börja..Men jag hatade min nya!!! fy fan... jag tålde henne helt enkelt inte, men månaderna gick och jag började faktiskt tycka om henne. och nu tycker jag att hon är helt okej. Hon är ingen favorit, men helt okej. Och nu har jag fått tillbaka min första. Krångligt, jo....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar