torsdag 24 september 2009

Wiie för att vara därifrån!

Nu är jag hemma hos pappa, jag åkte hem från 25:an 09:30. Vi åkte först hem till mamma, till bebisarna! Gud alltså! De var ju helt underbara, så jävla söta
Sen åkte vi vidare till farmor för att klippa min älsklingsEbba. Det gick bra, det var första gången jag klippte henne själv. Vi brukar lämna in henne på salong men nu har farmor köpte en trimmer. Det kostar ändå 500 kr varje gång vi lämnar in henne.
Sen åkte vi hem till pappa. Min LSShandläggare kom hit. Vi pratade om vilka insatser LSS kan ge mig när jag flyttar hem. Jag ska få en boendestödjare och jag ska börja på en daglig verksamhet. Vet ej inte var min dagliga verksamhet ska vara, det kommer vi bestämma längre fram. Vi kom i alla fall överens om att hon ska sätta igång med en utredning så fort hon bara kan. Så att jag får min boendestödjare så fort som möjligt, jag kommer nog få den medans jag är kvar i halmstad så att vi redan känner varandra när jag flyttar hem.
Det tror jag är bra, eftersom vi kommer tillbringa mycket tid tillsammans.

Jag ska vara tillbaka på bajshuset 18:00.. men jag kommer hem igen på fredag. jag längtar redan..

Sen gav jag mig själv ångest... Det låter kanske konstigt att ge sig själv ångest medvetet... Svårt att förklara... Svårt för någon annan att fatta kanske, vad vet jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar