lördag 9 januari 2010

Många sår på få dagar

Gårdagen slutade på akuten igen, men vägrade sys, tejpas eller limmas. Varför dra ihop såren när jag vet att jag drar upp dem så fort jag får chansen? Sån slöseri med tid och material. Läkaren frågade så klart varför jag då satt på akuten om jag inte ville på något sätt dra ihop mina sår!? Men det var ju mamma som sa att jag måste dit, men hon visste ju hela tiden att jag inte skulle låte dem sy mig men som mamma måste hon ju ta dit mig när jag skurit mig djupt.

Idag var jag på en underbar ridlektion! Det var första lektionen den här terminen. Var så jävla nervös innan, ville inte gå ochsådär. Som vanligt alltså... I slutet på lektionen fick i lära oss lite mer om galopp. Vi gar ju bara gjort det en gång innan men då bara gjorde vi det, vi lärde oss inga tekniker. Men idag lärde vi oss lite mer, och jag fick en häst som verkligen var pigg på det! SHIT VAD DET VAR KUL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar