fredag 22 januari 2010

Utskriven!

Äntligen utskriven, känns mycket skönt.
I onsdags flyttades jag till PIVA i varberg, det var assjobbigt de första timmarna. Jag trodde faktiskt jag skulle kräkas. Men en personal från bup var med en stund. Men efter ett tag var det inte så jävla hemskt. Jag trivdes (eller trivdes och trivdes..!) faktiskt bättre där än på bup. Men det berodde kanske på att jag är så inihelvetes trött på bup. Men nu kommer jag ju aldrig hamna där igen! Sköööönt!
Men det var ju lite mera gökboet där än på bup....
Jag var ensam tjej och yngst...
Idag togs gipset bort och stygnen togs. Sen på eftermiddagen hämtade Ka mig.
Imorgon är det ridning!
och på tisdag är det depeche mode! Jag kommer nog dö nästan allså. Det blir fjärde gången jag ser dem nu.
Jag var på Atletika idag och hämtade lite papper. Jag ska börja träna där, ÄNTLIGEN!

Det är möte på onsdag med min LSShandläggare, mina boendestödjare, min nya boendestödjare och jag. Jag kommer ta upp att jag vill ändra lite på hur dagarna ser ut. Ta bort mina verksamheter kanske tre dagar i veckan och ha kvar två. De andra tre dagarna vet jag inte vad jag ska göra. Träna och lite sånt.. Orkar inte ha verksamheterna längre. De har liksom ingen betydelse.... Eller nåt...
Jag känner också att denna vår kanske kommer bli en repris på förra vårhelvetet... Hittar jag inte min motivation igen kommer det bli det... Jag måste hitta viljan och styrkan att låta bli igen!!! Jag klarade ju 144 dagar förihelvete! Gör jag inte det kommer jag fara in och ut på psyk som en vante igen. och se hur det slutade förra gången! Jag skar mig nästan till döds... Jag orkade inte, skärandet spårade ur totalt! och jag pallade inte med att åka fram och tillbaka hela tiden, så tillsut försökte jag avsluta det hela på mitt sätt... Men denna gång kommer jag iof bli erbjuden hjälp. Jag kommer ha en psykolog och en läkare i öppenvården.
Men jag är så kluven, jag älskar att skära mig! Jag klarar mig inte utan det känns det som. Men samtidigt vill jag ha kvar mitt friska liv, mina djur och jag vill rida....
Jag ska träffa mina öppenvårdskontakter för första gången på måndag. 08.15! Jobbigt....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar