fredag 1 januari 2010

2010 ska fan bli det bästa året på länge!

Nu ska jag bli blond, håller på att färga håret nu. Nytt år, nytt hår!

Jag är nu ledig fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag!
Så jävla skönt. Sen är allt som vanligt igen. Jag är verkligen helt inne på att söka till plönninge. Till deras specialprogram...
Ett specialanpassat program som innehåller mycket häst men många andra intresansta saker!
Det kan inte bli bättre. Och jag får träffa andra i lite samma situation som mig. Som skolan inte riktigt funkat för. Som också har något funktionshinder. Vissa kanske lite med ett större funktionshinder än mig, vissa som är raka motsattsen till mig med tex adhd... Men ändå.... någon som jag kanske? Som tänker som jag?
Jag sökte förra året, och kom in. Men jag drog mig ur. Jag var helt enkelt inte redo. Men jag tror jag är det nu!

Jag har stora förhoppningar på det här året. Det ska tamigfan bli det bästa året på länge, det ska jag försöka se till att det blir. Jag ska verkligen försöka se till att inte falla tillbaka till skärhelvetet i alla fall!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar