torsdag 4 november 2010

Idag var hon på banken alldeles själv

Somande nio igår, utan medicin. Vaknade sedan kl 01.30, fick gå upp och ta den då i stället..
Idag var jag först på VPM. Hämtade medicin. Hade med mig puppan så det gick ganska segt eftersom hon ska stanna och lukta på ALLT. Efter VPM begav vi oss in mot stan och jag gick in på kvantum och köpte lite pepsi. Sen gick vi vidare till SEB. Min dosa är spårlöst försvunner, så jag kan inte betala räkningar eller flytta pengar. Känns inte bra att inte kunna betala mina räkningar alltså, så jag hade bestämt mig för att skaffa en ny. Och det gjorde jag alldeles själv! Fan, jag är stolt alltså! Den var gratis också. Trodde den skulle kosta några hundra, så det var ju en posetiv överasskning. Fan vad det underlättar att vara myndig!

Nu har VPM bjudit in PIVA också på mötet som är på måndag. Varför vet jag itne men läkare och personal ska vara med därifrån och mötet ska vara på PIVA som jag fattar det. För "PIVA flyttar aldrig på sig".
Imorgon är det möte på skolan. Men jag tänker inte vara med.

Fan.. Jag känner mig riktigt jävla olycklig alltså.. Känns piss alltså.. var länge sen det kändes så.. Mörkt? Gaah vafan.. Men visst finns det ljusa stunder i livet också.

Hoppas att mammi kommer hem snart, ska åka och kolla på en iphone.
Funderar på om jag skulle ta och dra ner till stan nu. Ta en fika eller nåt. Neej, imorgon är nog bättre..
Eller kanske man skulle ta och röka lite alltså..? Yummi. Funderar på att sluta, seriöst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar