torsdag 11 november 2010

Knas?!

sövdes i natt. De lagade ett sår på benet och ett litet på ena armen.
Men jag måste passa mig nu. Sjukhuset börjar tveka, inte vilja söva mig mer. Och då kan jag ju inte bli lagad. Läkaren hade lite problem igår. Hans bakjour sa att såret skulle lagas, samtidigt som operationspersonal sa att de helst inte ville. Men tillslut blev det så att jag sövdes iaf!

Jag vill sova! Jag är sjukt trött alltså! Så när jag kom till skolan gick jag till mitt rum för att sova men då kom personal och lyckades övertala mig att gå till lektionen. Fast jag jobbar inte...
I eftermiddag ska vi till stallet. Det ska bli kul tror jag. Men jag kan inte rida, tror jag. Jag får testa, fast jag vet inte om det är ridning idag eller inte.

Nu har min mamma bestämt att jag inte får vara på mitt rum på lunchen, så jag måste vara i dagrummet!. Fy fan, jag som vill sova! Vill helst inte göra det i soffan i dagrummet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar