onsdag 3 november 2010

Vi har blivit såååå bortskämda!

Nu sitter vi på tåget hem. Det har varit både bra och dåligt.
Har blivit grymt bortskämd, fått skor och kläder. Så snälla de är..
Men maten har varit grymt jobbigt. Och mina självmordstankar också. Att inte skära sig har varit fruktansvärt. En dag tänkte jag "Nej jag skiter i om jag är här, jag gör det ändå". Men jag gjorde det inte.
Allt är piss och jag är riktigt olycklig.. Ångesten är på mig hela tiden, och jag vill bara dö. Fan alltså...

Men en sak är bra! Jag har fått igenom min ansökan om aktivitetsersättning vid förlängd skolgång. Jag fick full ersättning i tre år! Det är 7000 i månaden före skatt tror jag (+ studiebidrag). Men vafan, det är de pengar jag skulle fått under året jag nu har levt på mina försäkringspengar.. Nu kanske jag tom kan sätta tillbaka lite på kontot.
Jag har iaf bestämt mig för att köpa en iPhone =) Men jag kommer ju betala hela den själv och månadskostnaden för den. Jag kommer också betala månadskostnaden för min medicin nu när jag får pengarna.
Jag kommer få för hela juli, augusti, september, oktober och november på en gång tror jag. YEAY!


JAG ÄR SÅ ÄCKLIG
Så jävla äcklig
Fy fan.. JÄVLA ÄCKELFITTA
Jag borde dö.. Jag är för äcklig..
Gaah.. Jag är äckligast i världen.
ursäkta att jag är störd....
Att jag skriver störda saker
Men har man en störd hjärna så blir inläggen störda också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar