söndag 14 november 2010

Redo för kyla

Idag tog jag bussen till gekås alldeles själv. Det behövde inhandlas vinterridgrejer..
köpte massa nödvändigt! Och även onödigt såklart.

Imorgon är det skola
Imorgon börjar jag ett nytt straff
Imorgon börjar APU:n
Imorgon måste jag spela "den andra Julia".

Dena andra Julia. Det är den julia som de där nere känner mig som. Den ytliga (jag menar att ingen känner mig djupt. Alla känner mig mellanbra tror jag) och i vanliga fall glada julia, förutom som det är nu då. Då jag nu drar mig undan väldigt mycket.

GAAAAH VAD JAG RIKGTI LÄNGTAR TILL IMORGON
GAAH JAG LÄNGTAR FAN INTE TILL IMORGON!
Imorgon ska jag också lyckas låta bli att skada mig medans jag är på skolan! :S

Jag har ont lite här och där i min kropp. Ett stort sår i varmen, och ett i låret och ett i vaden. Sen lite mindre här och där också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar