onsdag 10 november 2010

Nej, det går inte så bra

Livet är ÅT HELVETE! Fan alltlså.. Det går inte alls som jag vill att det ska gå!
Jag pendlar till skolan nu. Sover bara en natt i veckan fram till jul.
Jag ska nog börja träffa U-C två gånger i veckan nu.
Det är ganska jobbigt med maten nu.. Och därför har jag skurit mig lite ibland. För tillfället sitter jag i klassrummet nyskuren.. Jag tänker mycket på vad klasskompisarna tänker om mina psykiska problem..
Men jag orkar snart inte bry mig, för jag kan inte fortsätta skada mig när jag är på skolan. Jag kan inte vara på min APU i stallet om jag har öppna sår överallt. Så Fan.. Skitsamma om de tycker jag är ett jävla ätstörningsbarn också. SKITSAMMA! vafan, de har nog fattat att det är något knas med maten vid det här laget..

Alla vet! ALLA.. Alla vet att jag tog en överdos. I SM alltså. Det känns inte så kul. Jag har inte riktigt fått reda på hur de vet. Men fan.. Det känns halvkul att alla vet att psykbarnet försökte ta livet av sig.

Jag har skaffat mig en iPhone nu, och jag älskar den. Det är den och jag alltså!

Jag orkar verkligen inte leva mer.. Eller, jag orkar verkligen inte leva det liv jag lever..

Men igår gjorde vi något kul! Vi körde ner en traktor i lera så den satt ganska så fast och sen lärde vi oss bärja varandra med en annan traktor. Och vi turades om att att vara i den som satt fast och den som bärjade. Så om någon fastnar med en traktor, Ring mig ;) Tihi...

Jag är verkligen ett jävla pucko! Jag har skurit ett långt sår på längden på insidan av vaden! JÄVLA IDIOT! Insidan av vaden, va anväder man den till? Jo, som inihelvete när man rider. AJ! FAN! Att jag inte kan tänka ordentligt!
I måndags red jag en jättesöt liten häst. Hon var duktig och söt, aaw. Det finns så många fina hästar här. Bara 70 st.

Jag längtar faktiskt till min APU nu. Det ska nog bli bra ändå. Att arbeta i stallet i två veckor, och få lite bonusridning om man har tur.

Men vad ska jag göra för att få ordning på livet egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar