torsdag 7 juli 2016

Tvivlar på mig själv

Jag har bott hos mammi sedan i måndags. Mår så fruktansvärt dåligt just och det är lättare att bo hos mammi och ta hand om ebbisen hela dagarna. 
Jag vet inte varför jag mår så dåligt. Men det har smugit sig på under en längre tid och sedan ökat och ökat. Jag tar vid behovsmedicin hela dagarna för att kunna stå ut! Ändå är ångesten hemsk. 
Jag får hemska minnen som upprepar sig om och om igen i mitt huvud.
Får ta theralen tre gånger om dagen (2 ml) och nozinan 5 gånger om dagen (50 mg). Och jag tar väl 3 doser av varje om dagen. Har huvudvärk hela dagarna vilket inte gör saken bättre.
Jag äter inte så bra nu heller. 

Jag har även börjat tvivla på min egen förmåga. Om utbildningen.. Att jag inte klarar det, att jag inte klarar praktiken osv. 

Idag har jag varit på ortopedtekniska. Har problem mina mina fötter sen flera år tillbaka. Så jag gjorde avtryck för inlägg. Doktorn klämde och kände och fotade även mina fötter xD. 
Börjar bli lite tveksam om jag verkligen behöver dem och kommer använda dem. Ska fundera lite. Det blir ju bara bortkastade pengar om de bara blir liggande. Ska som sagt fundera. Måste isf höra av mig till ortopedtekniska så de inte hinner börja med inläggen. 

1 kommentar:

  1. Hoppas det vänder åt rätt hål md måendet. Kanske har du tryckt undan det när du studerat och inte haft tid o känna efter.

    SvaraRadera