söndag 16 oktober 2016

Bingolotto live!

Igår har jag varit på Bingolotto! Det var 25-årsjubileet. Så jag och mammi tog tåget till Gbg och mötte syster och sedan åkte vi spårvagn till Lisebergshallen. Det ingick en Bingolott och duttpenna. Det var fullsatt så det var kul. Det var väldigt spännande att vara med på en livinspelning! Så mycket jobb det egentligen är för att spela in ett program. Det var roliga gäster. Men efter ett tag börjar jag må jättedåligt. Jag hade slutat dricka 14 och programmet höll på till 23.30. Och för att inte kissa ner mig (pga biverkningarna jag får av clozapinen) fick jag sluta dricka då. Så vid 22 mådde jag jättedåligt! Mådde jättelilla och hade ont i magen. Så jag började dricka igen. Det var ju inte så långt kvar på programmet. Men det var jätteroligt alltså! Vann inget. Men hade det superkul!
Sedan sov jag och mammi över hos min syster. 

I fredags hade jag provet. Fick panik då jag fick provet i min hand. Det var så jävla svåra frågor och det kändes som om jag inte kunde någonting. Men efter ett tag hade jag svarat på en del. Dock inte tillräckligt för att få godkänt. Så om jag blir godkänd, vilket jag inte kommer bli, är det ett mirakel!!
Men jag blev utelåst från provsalen efter att jag varit på toaletten. Jättepinsamt, ville inte stå där och banka och störa alla som skrev. Men jag ryckte lite försiktig i dörrhandtaget i hopp om att någon skulle höra mig. Och det var en elev som gjorde det. PINSAMT!

Imorgon ska köpa mina biljetter till Depeche! Hoppas verkligen att ombudet jag ska köpa på har biljetter till golden circle! Hoppas att det inte är så mycket folk, då behöver jag inte gå hemifrån så tidigt. Jag sover hos mammi i natt också eftersom hon bor typ granne med butiken! 
JAG SKA HA MINA BILJETTER, SÅ ÄR DET BARA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar