torsdag 13 oktober 2016

Lycka och ångest

Sitter och pluggar. Eller jag har precis slutat. Har ett stort prov i morgon och är så sjukt rädd och nervös. Hälsopedagogiken är det. Har fått in alla inlämningar som ska in, har dock prov i morgon och rttkunskspstest nästa vecks. Miroi har bytt lokaler nu så det är nära mig, tar 7 minuter att cykla. Det är fina lokalen måst jag säga. I fyra dagar har jag pluggat konstant. Så jag hoppas verkligen att det ger resultat. Tycker att denna kursen är svårare än vad specialpedagogik var.
När jag cyklade hem idag och stannade för att röka gick cykeln typ sänder. Hjulet hade typ en lös mutter.  Och jag som betala lite för att få cykeln monterad. Men en personal här lagade den!
Så i morgon har jag 4 timmars prov. Kan inte direkt säga att jag längtar men det ska ändå bli skönt att få der gjort!
Har pluggat så mycket att mins hjärna värker..

Jag har fått en helt fantastiskt och underbar information!!! 
Depeche mode kommer till Sverige den 5 maj 2017!!!!!! De släpper även en ny skiva lagom till turnén. De börjar faktiskt turnén i Sverige. Det är på Friends arena i Stockholm. Där har jag aldrig varit. Dock är deras biljettsystem lite knasigt. De hade dela upp ståplatserna. Om man köper en "golden circle"biljett hamnar man i zonen som är närmast scenen. Annars hamnar man automatiskt en bit bort. Så jag ska ju absolut ha en sån biljett. Så på måndag ska jag köa utanför en butik tidigt, tidigt. Butiken har bara ett begränsat antal biljetter.. 
Alltså att få se bästa gubbarna live igen.. Det är så underbart att jag nästan dör! Att få chansen att stå längst fram och skrika, hoppa, sjunga och vara helt galen, det har jag längtat efter så länge. Att se detta fantastiska band uppträda live.. Finns inte mycket som är bättre!! Längtar så sjuk mycket!! 
Men det är nu bra att få tag på biljetter först! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar