söndag 25 december 2016

Julen 2016

Ja, då var julenfirandet över!
Var på Bingolotto i fredags, var i sändning en del. Så det var nog flera som såg mig! Var så jävla förväntingsfull och det levde verkligen upp till mina förväntningar! När vi kom dit fick vi fika, och jag drack glögg! Glögg är något som jag verkligen älskar!!! Yum yum yum!
Sedan blev vi placerade inne i studion. Fick först väldigt dåliga platser men som tur var behövde de ändra om lite i studion så vi fick nya och såg då hur bra som helst!! Riktigt kul underhållning. 4 bingospel, och kul hur det går till live. Vilket stort jobb det är att spela in ett så stort program som Bingolotto faktiskt är! Biljetterna dit var gratis och vi fick fiks, smörgås, chokaldtomte, lussebulle, bingolott, duttpenna, frukt och lite annat! Kommer definitivt gå dit nästa år också! 

Vi sov över hos min fina syster och vaknade upp där på julaftons morgon! Öppnade lite paket och åt julbrunch! Igår tillät jag mig själv att äta hur mycket potatismos jag ville! Det var det första maten jag ätit sedan jag började med VLCD dieten! Så jävla gott och jag blev så jävla mätt för första gången på väldigt länge! 

Sedan åkte vi vidare till Varberg igen hem till min fina farmor! Där drack vi glögg och jag smakade på något jag aldrig ätit innan. Det var mjukost med smak av mögelost. Först var det helt ok, men efter några sekunder var det så sjukt äckligt! Usch. Trodde på riktigt att jag skulle spy xD. 
Sedan åt vi julmat och jag åt återigen potatismos! Sedan körde vi paketleken och jag vann två fina paket. Kvällen avslutades med en omgång av ett spel som en av oss vunnit på paketleken. 
Måste bara säga att när det gäller relationerna i våran familj så är vi nog ganska unika. Mina föräldrar är skilda men ändå kan vi alla umgås och till exempel fira jul!

Vilken bra jul jag har haft alltså! 
Och imorgon, då åker jag, mammi och syster till HONGKONG!! Helt galet alltså! Hat aldrig varit så långt bort förut. Resan dit tar typ 18 timmar med mellanlandningarna. Ska bli så sjukt kul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar