onsdag 7 december 2016

Perspektiven

Igår var det sista ridlektionen för denna terminen! Så sorgligt och tråkigt! Men vi avslutade med gymkhana. Alltid lika kul. Vi är bara fyra i gruppen så vi var två i varje gal. Dock förlorade mig lag :-(. Jag är så jävla tävlingsmänniska! HATAR verkligen att förlora xD. Men jag fick rida finaste spotty igår. Så jag fick säga hej då tills vi ses igen i vår.

Jag har ett prov i psykologin på fredag. Usch, på min födelsedag och allt! OCH en inlämning ska in. Kul.. men psykologi 1 är bara på två veckor. Så det blir en del att göra. Det svåra för mig är några av de olika perspektiven. Blää. 
Förra kursens prov gick bra i alla fall! Så ytterligare en kurs klar!

Jag har köpt en e-cigg! Fick den idag! Det var lite meck att få igång den, men nu funkar den bra! Så skönt att kunna använda den inomhus. Den är luktfri och giftfri. Testar jordgubbssmak nu. Yum yum! Förhoppningsvis ska detta bli mycket billigare än vanligt cigg och dessutom mycket mer hälsosamt! Det enda "farliga" är nikotinet.

Min diet följer jag fortfarande. Är inne på dag 22 nu och jag tänker fortsätta med den! Tänkte dock köpa en dressing nån dag. En sån liten på 50 g, Rhode Island. Det tycker jag att jag har förtjänat. Saknar salt! Har en favorit i alla fall, det är en av de färdiga shakerna. Jurdgubb, yum yum! Vikten går neråt i alla fall, så lite till vill jag fortsätta med den. 

Fick besked idag av försäkringskassan! Har varit så orolig att jag inte skulle få bostadstillägg! Det har varit lite strul i utredningen typ. Så jag var jättenervös! Hade jag inte fått det hade jag fått betala 45 tusen om året bara till hyran! Så jag är väldigt lättad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar