torsdag 1 december 2016

Julen är välkommen

Jag pluggar på. Har börjat med psykologin. det är ju "bara" denna och en vecka till eftersom den bara är på 50 poäng. Så det är mycket att göra!
I fredags var det prov och jag fick i slla fall inte panik när jag såg provet. Men jag har nog fel känsla. De andra proven har känts katastrof och ändå fått godkänt och denna gången kändes det ok och kommer därför inte få godkänt... usch jag hatar att vänta på svaret. Vill ha svar på sista inlämningen också så att jag kan även denna gång säga att en kurs är klar. Ska verkligen försöka att få klart min inlämning i morgon så jag får ledigt i helgen! Hade varit skönt,,,! Har dock lite instuderingsfrågor att göra inför provet på fredag. 
Julpyntet har åkt upp!!! Så mysigt. Men nästa år ska jag köra med sladdlösa julgransljus! HATAR att sätta upp dem med allt jävla trassel! 

Det var riktigt kul i stallet i tisdags. Gick väldigt bra möte jag sägs! Dock var jag superstressad då vi hade teori och hade inte ens 15 minuter på oss att göra klart hästarna. Vill lite hjälp men skämdes nästan bär vi gick in i ridhuset då han var ganska skitit! Men det var en kul lektion och det gick bra!

Den 9/12 fyller jag 25!! Har åldersnoja! Känner mig så jävla gammal alltså. 25.......!! Sjukt!!!!

Har lite strul med FK nu. De har fortfarande inte beslutat om mitt bostadstillägg! De har skrivit att det saknas uppgifter men det är löst nu. Så jag hoppas inte det blir ett glapp i min inkomst. Dock tror jag att jag får det retroaktivt så det gör ju inte så mycket.

Just det.. får nu medicin två gånger i veckan! Känns riktigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar