torsdag 9 mars 2017

På PIVA

Nu är jsg på PIVA, men skönt nog är det i Varberg så min familj kan komma till mig oftare.
Jag fick ligga med dropp i många dygn. Då mina levervärdena steg och steg, utan att läkarna hade någon förklaring. Sedan kom läkarna på det! Anledningen till att min lever mådde dåligt och fick sllt sämre värden var för min kropp lider av näringsbrist! Påsåg vis vi dom förstå varför jag inte svarade på behandlingen! 
Tog nya prover idag, min lever mår bättre, och värdena är på väg neråt till det normala. 
Blev lite rädd, de sa på AVA att om jsg skulle fortsätta med så höga värden/högre kunde det bli aktuellt att skicka mig till Göteborg. Men som tur var började mina värden bli bättre!! Och då kunde jag flyttas över till PIVA. 

Har sån ångest. Jag har precis får vb... jsg har inte ätit så mycket den senaste veckan, och jag hade gått ner lite til i vikt. Tänkte då att jsg kunde unna mig något gott,  vilket jag gjorde. Men som jag ångrar starkt! Varför gjorde jag det ens, min dumma hjärna är arg på mig..! Jag var så hungrig och sugen på något annat är lightläsk och mjölk... vilket är det som jag brukar få i mig på en dag.
Jag skäms... jag skäms något fruktansvärt! Varför ska jag, som enligt min hjärna, äta det jsg precis gjorde. Varför ska jag äts när jag vet art jag bara kommer må dåligt.
Dock gick jag och mammi till Willys idag, som ligger väldigt nära. Mådde så dåligt kroppsligt att jsg fick sätts mig ner i bland.. så det var behövligt men det känns förjävligt!  

Fick höra att de ska ha lite koll på vad jsg äter här.. jag vill inte. Min ensak! Ingen annans. 

Hoppade över ridningen idag. Mår skit och jsg orkade inte och ville inte...,

1 kommentar: