lördag 25 mars 2017

Skrev ut mig själv

I tisdags skrev jag ut mig själv från avdelning 23. Ville verkligen hem. 
Känns skönt att va hemma. Jag mår väl inte direkt bättre men jag kan hantera situationen och har inga planer på att skada mig själv på något vis. Livet är svårt, men det blir väl inte bättre för att jag sitter på psyk. Har väldigt svåra tankar men jag känner att jag kan hantera situiatonen så pass att mina svåra tankar inte blir till handling. 
Och nu har jag äntligen kommit hem till min våg! Det är väl det bästa med att vara hemma igen! 
Har ingenting planerat, och jah känner väl mest för att lägga mig under täcket i soffan och kolla på film.
Jag åkte hem till mammi igår men jag ville hem idag så hon skjutsade hem mig. Kände mer för att vara lite ifred. 
Jag var inte i stallet i torsdags. Min energi var i botten och jag hade heller ingen lust . Men jag tänker åka dit på torsdag om jag har lust vill säga. Orkar jag inte kroppen orkar den inte och då får jag väl avbryta. 

Jag tar nozinan, propavan och melatonin för att kunna sova bra. Jag är uppe på nätterna och det är väl inte så kul. Tar även vb om dagarna. Dock har theralenet börjat smaka outhärdligt och äckligt! 

Ikväll är det talang, det gillar jag starkt! Så det är kul! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar