torsdag 31 december 2009

Året som gått

År 2009 har det hänt väldigt mycket alltså!
Jag har:
bott kvar på kulan
blivit vegetarian för att sedan bli vegan igen
sökt till plönninge, kommit in, tackat nej
varit i sälen
varit på göteborg horseshow
varit inlagd 745960809486486 dagar. Nej inte riktigt men jävligt mycket.
fortfarande kvar mitt lpt
varit på arvika
sett depeche mode
nästan skurit mig själv till döds. Det höll verkligen på att spåra ur
åkt från kulan den 13 juli utan att veta att jag inte skulle komma tillbaka på riktigt
varit gipsad på båda armarna samtidigt från armhålan till fingrarna
inte varit hos min råtta när han dog
börjat rida
flyttat hem
fått två boendestödjare
fått kontakt med en gammal vän, som nu betyder väldigt, väldigt mycket för mig <3<3
under året förlorat kontakten med en nära vän, förlåt för det. Jag vill inte förlora dig Bella! <3
köpt två degusar
tagit hem Ebbisen
börjat på två dagliga verksamheter: Kreativa verkstan och Nackhälle
gått ner 10 kg
lämnat bup forever!
varit skärfri i 148 dagar! (vilket jag aldrit trodde skulle hända!)
fyllt 18
varit på kulan och sagt hej då
fikat med de andra i ridgruppen och tyckte det var kul! har aldrig hänt på någon tidigare aktivitet!
konverterat till öppenvårdsLPT från slutenvårdsLPT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar