lördag 30 oktober 2010

Sötnos

Ridning idag. Fick en underbar häst som jag älskar. Hon är bedårande och jag äääääälskar henne ! Vill ha vill ha! Lektionen gick okej, galoppen gick bra denna gång. Det var lite annat som krånglade med ändå, det gick okej. Det kunde inte direkt gått sämre än sisst.
Men när jag skulle göra iordning henne så behövde jag lite hjälp. Hon har martingal och jag är inte proffs på hur den ska sitta liksom. Av någon anledning så blev det så att två småflickor skulle hjälpa, de visste hur den skulle sitta men de nådde knappt upp till huvet på henne. Och de gjorde lite allt möjligt konstigt ;) Men tillslut blev det som det skulle. Jag fick hjälp med det jag behövde iaf. Efter lektionen var min mamma inte där, hon uträttade ärenden. Och jag behövde lite hjälp när jag skulle sätta på henne täcket (haha hästen, inte min mamma) och då vågade jag tom fråga efter hjälp själv. Duktiga jag!

Jag är på tåget nu, på väg till stockholm. Det ska väl bli kul... Tror jag. Men det är ALLTID påfrestande att vara där.

Ska jag ge upp? Ska jag skita i allt?
Ska jag kämpa?
Men jag tänker inte ge upp än... Inte för tillfället.

Jag ska börja jogga, och promenera mycket! Jag rör mig tamejfan hur lite osm helst.
Så imorgon, då ska jag ut och jogga! Eller powerwalka.!

Jag ska inte skära mig i stocholm! Det är säkert iaf....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar