torsdag 8 september 2011

Allt gick bra

Idag fixade de benet. Men allt gick bra. Var förstås läskigt men jag hade en personal vid min sida ända tills jag slocknade. Och då kändes det lite mindre skrämmande... Har mycket mindre ont i benet än jag trodde jag skulle ha.

Nu är det inte lång tid kvar tills Växjö. Och jag har lite att fixa så jag hoppas verkligen att jag får gå ut de sista dagarna jag har i vbg! Så mina föräldrar inte behöver fixa det åt mig.
Viktigast är nästan att jag Måste skaffa mig en musikspelare, helst iPod. Men det får då inte ha ljudinspelning.. Så det måste jag kolla. Men huvudorsaken till att jag helst vill ha en iPod är att jag tror att den passar till min dockstastion.
Sen måste jag skaffa en massa hygiengrejer och lite annat. Och jag vill träffa Ebba och helst tillbringa min sista dag hemma, inte här!
Men nervositeten ökar för varje dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar