tisdag 6 september 2011

Ett skepp kommer lastat med filmer?

Nu är jag trött på att alla ser mig som en jävla lögnare!
Jag är oskyldig! PUNKT!

Blir mer och mer orolig att det inte blir någon flytt på tisdag. Har fått höra från personal flera gånger att jag kanske inte kan åka då! Fast ingen har pratat med växjö vad jag vet, så det kan ju lika gärna vara skitsnack? Men jag måste, jag måste härifrån. Hoppas på klara besked om vad som verkligen händer...! Jag tycker det är dumt att oroa mig om man inte med säkerhet vet något, det är dumt att oroa om det faktiskt inte är nödvändigt. Men det kanske är nödvändigt?! Jag är så fruktansvärt ängslig av mig. Överdrivet ängslig och jag kan verkligen hänga upp mig på ord och meningar.

Idag har jag sorterat ut saker som min mor kan ta med hem härifrån. Jag hade så jäkla mycket prylar och skit här. Men jag lyckades krympa ner mängden prylar ganska bra.
Men mina filmer, de jag har här, fick stanna. De flesta iaf. Det är en hel resväska ;)

Imorgon åker mammi och syster till london. Avundsjuk eller vadå? :-(
Ikväll är det Idol igen! LYCKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar