söndag 4 september 2011

Känns mig en så liten... Inte en enda tror på mig

Fy fan! det senaste dygnet har varit sådär halvkul!
Det började igår. Jag hittade en tändare som hade glömts av personalen i visitationen. Det blev en självskada då. Personalen tog tänadaren och sen var det inte så mycket mer med det.
Idag kom det en läkare och kollade på mitt ben och det kom senare info om att det skulle behöva operera skiten. Sen kommer personalen som visiterade och hävdar STENHÅRT att jag smugglat in den och att de minsann inte alls missat den i visitationen. ORD står mot ORD. Men vem fan tror på mig om en personal sagt nåt så är det den som resten av dem tror på, inte på mig.
De beslutar att gå igenom rummet och hittar då ett rakblad, men inte i mina saker utan instoppat i en möbel. Jag har inte tagit in ett rakblad. Jag har ju knappt varit ute. Jag har haft en jävla massa vak. Det är inte jag! det är någon annan självskadare som gjort det innan mig. Men vem tror på mig? INGEN. Men vem får ta konsekvenserna? JAG.
Nytt rum. Inga saker. Inga permissioner. och imorgon blir det vak efter operationen (som troligtvis blir imorgon) för att jag inte ska förstöra såret de fixat, det är iaf vad personalen säger.
Ingen litar på mig. Ingen tror ett ord på vad jag säger, ingen tror på mig alls...!
De har en teori som är rikigt löjlig!!! Blir riktigt arg..! Att mitt besök ska ha tagit med saker till mig. ALDRIG att hon skulle...!

Jaja, jag tröstar mig lite med att Idol börjar ikväll. Yeay, jag verkligen älskar idol!!!!

1 kommentar:

  1. Hahhahaha du är ett svin som tycker synd om sig själv..BLÄÄ på dig..Ryck upp dig inte så jälva svårt

    SvaraRadera