måndag 12 september 2011

Sista dagen här nu då

Jaha, då är det ca ett halv dygn kvar här i vbg..
Imorgon klockan 7 åker jag och tre personal till växjö och rättspsyk. Bort bort bort ifrån PIVA!
Idag har jag har en del besök. Mammi var här först en gång en snabbis men nu har hon varit här ett bra tag. Vi har packat, hon har varit och handlat åt mig.
Hon har även skaffat mig en sån här liten söt sak. En rosa <3
Sen har vi bara myst. Hela eftermiddagen, och packat.
Men det känns så konstigt. Så overkligen att det verkligen är den SISTA dagen på äckelPIVA...!
Rädd är jag, för det främmande, skrämmande, helt nya, okända växjö...

Har ingen aning om hur ofta jag kommer kunna uppdatera här. Kanske blir det lika ofta som nu. Kanske lite mer sällan. Jag kommer ju inte ha egen dator och inte egen mobil. Hur jag nu ska överleva utan min iphone det vet jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar